اجاره ماشین عروس VIP

دنا دانلود
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
امین پارسیان
تبلیغات



ماشین عروس سابقه زیادی در حضور در مراسم عروسی ما ندارد، هنوز هم برخی از قومیت ها از چهار سر برای همراهی عروس تا محل برگزاری عروسی استفاده می کنند. ماشین عروس به یک رسم رایج تبدیل شد. طبیعی است که زوج های جوان زندگی خود را با جوهری شروع کنند که بیشترین لذت و حس عظمت را به آنها می دهد، البته برخی از آنها این حس را از وسایل نقلیه غیرعادی مانند تراکتور، نیسان و ... دریافت می کنند. استفاده از وسیله شخصی به عنوان ماشین عروس نیز رایج است، اما کسی که نداند برای داشتن یک کلیپ عروسی خوب، بهتر است ماشین عروس با ماشین مهمان متفاوت باشد. یک راه راحت و ارزان برای داشتن ماشین عروس سفارشی، اجاره آن است.

ماشین عروس

اجاره ماشین عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس و داماد است. یک عروسی بی نقص و خاطره انگیز هم نیاز به ماشین عروس خاطره انگیز دارد و در این بین اجاره ماشین عروس می تواند گزینه خوبی باشد. اجاره ماشین عروس چشم نواز با تزیینات دیدنی از همان ابتدا باعث می شود عروس و داماد آرزوی برگزاری عروسی مورد علاقه خود را داشته باشند. اما نباید فراموش کنیم که برای اجاره مناسب ترین ماشین عروس نکات ساده ای وجود دارد که می توانید با رعایت آنها از انتخاب خود راضی باشید.

سعی کنید یک هفته قبل از عروسی ماشین عروس اجاره کنید. حتی می توانید یک روز قبل از عروسی ترتیب آن را بدهید، اما ممکن است در انتخاب نوع ماشین محدودیت داشته باشید. وضعیت آب و هوای روز مراسم موضوعی است که حتما باید به آن توجه کنید. مثلاً در روزهای بارانی اجاره ماشین عروس معقول نیست و در روزهای گرم تزیین ماشین عروس با گل رز ممکن است کار خوبی نداشته باشد. . اگر قبل از اجاره کارکرد آن را بررسی نکرده باشید، اجاره یک ماشین کلاسیک می تواند دردسرساز باشد. اجاره یک ماشین کلاسیک به مراسم شما جلوه خاصی می بخشد تا زمانی که یک ماشین مطمئن اجاره کنید.  هنگام تزیین ماشین عروس اجاره ای می توانید ماشین را به دلخواه گلدار کنید یا از طرح های آماده استفاده کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و بهترین انتخاب را برای ماشینی که اجاره می کنید داشته باشید. حتما شرایط لباس عروس را در نظر بگیرید تا اگر عروس لباس بلند می پوشید در ماشین عروس آسیبی نبیند و چروک نشود.

اجاره ماشین عروس VIP

اجاره ماشین VIP یعنی اجاره ماشینی که خدمات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا بیشترین آرامش را داشته باشید.

برخی از ویژگی هایی که از اجاره ماشین VIP دریافت می کنید:

2. راننده حرفه ای در اختیار شماست

2. امکان پشتیبانی و همراهی بادیگارد

3. امکان اجاره چندین ماشین عروس حتی برای همراهان

4. امکان داشتن ماشین عروس برای ساعات بیشتر

5. پشتیبانی کامل شرکت در صورت بروز هرگونه حادثه

شرایط اجاره ماشین عروس

شرط اصلی اجاره ماشین عروس این است که عروس و داماد باشید و بخواهید یک شب رویایی را تجربه کنید. اما جدای از آن، باید برای عروسی خود برنامه ریزی کاملی داشته باشید تا بدانید چند ساعت برای اجاره ماشین نیاز دارید، چقدر می خواهید سفر کنید و آیا قصد خروج از شهر را دارید یا خیر. همه اینها به قیمت و نوع ماشینی که انتخاب می کنید بستگی دارد. تاثیرگذار است. یکی از شروط اجاره خودرو یک ساعته بودن آن است که معمولا شرکت به مدت 25 ساعت به شما پیشنهاد می دهد اما شما می توانید ساعت های بیشتری خودرو را در اختیار داشته باشید.

مدارک لازم برای اجاره ماشین عروسی

پس از انتخاب ماشین عروس مورد نظر، شرکت از شما چکی معادل مبلغ ماشین عروس انتخابی دریافت می کند. همچنین ارائه مدارک شناسایی کامل الزامی است و در صورت تمایل به داشتن ماشین عروس برای مدت طولانی تری ممکن است شرکت از شما سفته نیز دریافت کند. در قرارداد متعهد می شوید که در صورت بروز خرابی یا حادثه خسارت وارده به شرکت را پرداخت کنید. و در قرارداد باید ذکر کنید که آیا قصد خروج از شهر را دارید یا خیر.

اجاره ماشین با شرایط آسان

این شرکت نهایت انعطاف را در اجاره ماشین عروس برای شما فراهم می کند.خدماتی مانند عدم دریافت ودیعه بالا و سند شرایط آسانی را برای اجاره خودرو فراهم می کند. جاره با راننده کمترین دردسر را برای شما به همراه خواهد داشت که در این صورت نیازی به ارائه چک ضمانت نخواهید داشت. یکی دیگر از شرایط آسان اجاره خودرو امکان کنسلی رایگان سفارش است تا بتوانید با خیالی آسوده انتخاب و برنامه ریزی کنید.

اجاره ماشین برای عروسی با راننده یا بدون راننده

در مقایسه اجاره خودرو با راننده و بدون راننده باید گفت:

1. بدون راننده یک روش سنتی است و به شما آزادی بیشتری می دهد.

2. اگر ماشینی با راننده کرایه می کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

2. در صورت اجاره ماشین بدون راننده، ماشین سیار تا پایان مراسم به عنوان ناظر توسط شرکت همراه شما خواهد بود.

4. برای اجاره خودرو با راننده نیازی به ارائه چک ضمانت نیست و تعهدات شما کمتر از تصادف خواهد بود.

اجاره ماشین عروس لوکس
اجاره خودروی لوکس به تمام معنا یک ایده آل است و احتمالا رویایی ترین عروسی ممکن را برای شما رقم خواهد زد.

بدین منظور این شرکت بهترین و بالاترین مدل خودروهای موجود را در اختیار شما قرار می دهد و شما را همراهی می کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 22:41 ا نویسنده : امین پارسیان ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: